Sunday 27 March 2011

Apa yang Korang Fikirkan Jika Kawan Korang Terkena Demam Urat...




Apa yang korang akan fikirkan jika korang dapat tahu kawan korang terkena demam urat...adakah ini perkara biasa atau sesuatu yang melucukan...Bagi aku first time aku dapat tahu mengenai perkara ini...nak kata jarang...jangan harap la...kadang-kadangpun tiada inikan pula selalu...cuba korang fikirkan macam mana agarnya kesakitan demam yang dialami oleh pesakit jika mendapat demam sebegini...tapi logik atau tidak logik benda ini ada dalam list ke atau tiada dalam senarai penyakit yang di listkan oleh pakar-pakar perubatan..?? satu pertanyaan yang sukar untuk dinyatakan mengenai Demam Urat...huh panjang pula kata-kata aku ini...sebenarnya apa yang cuba nak katakan adalah mengenai kenyataan seorang kawanku yang mengatakan dia terkena Demam Urat...Logik ke tidak Logik...bende ini berlaku...tetapi bagi aku...ia satu kenyataan yang kurang logik kalau dipikirkan...bila dapat tahu kenyataan ini...aku gelak x abis-abis...korangpun tahukan kalau korang dapat tahu mesti korang tergelak abis-abis la sampai putus urat perut...hahaha...dah satu kenyataan yang tidak logik mengenai Demam Urat...Kalau jumpa pakarpun mesti diorang tergelak abis-abis la....hahahaha...maybe doktor boleh naik giler...hahahaha...kalau orang gilerpun...maybe dari giler...jadi okey balik...jadi normal...hahaha tapi kalau korang nak tahu "Demam Urat" dalam dalam list penyakit ke tidak...korang cari la sendiri....hahahaha


No comments:

Post a Comment

Followers